Facebook data

1
Nybörjare söker bräda, 190cm lång och 90kg
*
#108237 Nybörjare söker bräda, 190cm lång och 90kg 11 år, 3 månader sen Stoke: 4

Bjorne_keepsurfin
graphgraph

Hej kära surfsverige, jag söker en bra bräda då jag vill lära mig surfa. Alla tips är välkomna, tips på breaks i skåne osv. Våtdräkt sökes också.

Logga in för att svara
#108240 Svar: Nybörjare söker bräda, 190cm lång och 90kg 11 år, 3 månader sen Stoke: 9

tullkyckling
graphgraph

Hej! Köp en longboard NSP epoxy. 8,5 eller 9,2. Den är stöttålig och flyter lätt! Dessuto går den att sälja om du upptäcker att surf inte är som på youtube. All lycka!

Logga in för att svara
#108249 Svar: Nybörjare söker bräda, 190cm lång och 90kg 11 år, 3 månader sen Stoke: 3

Norrsken
graphgraph

Om du har lite pengar att lägga in i det (och du är säker på din satsning på surf) så är mitt tips att du köper ett longboard som du kan ha glädje av länge. Var inte rädd för att välja ett med ordentlig size, 9'6 eller 9'8 kanske.
Jag började med en "nybörjarbräda" (8'6 tror jag) och det sög. Fick tips att köpa en mer utpräglad longboard. Blev en Walden Magic 9'6 som jag har sjukt kul med fortfarande, 4år gammal nu och svänger fint som snus. Lärde mig fint på den, 185 lång och 92 tung.
Men för all del, att köpa en billigare bräda, spara, och veta lite mer vad du vill ha med tiden är inte fel.

Logga in för att svara
#108250 Svar: Nybörjare söker bräda, 190cm lång och 90kg 11 år, 3 månader sen Stoke: 1

connway
graphgraph

Jag har en NSP 8.2a som är sprillans ny...har använt en likadan förut och den var guld! jag är 175 och väger 90kg!
Taggad kan du höra av dig till mig... jontehmb@gmail.com

Logga in för att svara
#108260 Svar: Nybörjare söker bräda, 190cm lång och 90kg 11 år, 3 månader sen Stoke: 4

Bjorne_keepsurfin
graphgraph

Kanon info, var köper man bräda? kan man lära sig surfa i skåne? vart isåfall? någon som har intresse att bli min lärare i utbyte av cash då givetvis.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!