Facebook data

1
Nästan men inte riktigt!
#107480 Nästan men inte riktigt! 11 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Åkte och surfade idag, prognosen och svall bojen visade 4m svall och byygande!! yeeehooooo..
Kom fram, paddlade ut..... och i 45 minuter blev det bara bättre, större och kraftigare..några super fina bamse vågor rullade in...Jimmy Shibata fick en super fin tube rakt framför mig när jag paddlade ut efter en super fin stor våg....vi både två paddlade ut tillsammans, och på vägen ut såg vi en SUPER FIN stor set kom dundrande förbi...vi paddlade ut...väntade nästa set...men det bara DOG!!! jävligt märkligt när svall bojen visade att svallet var stort och skulle bara öka hela natten...det måste ha ändrat vinkeln på något sett......boo hoooo...
fi fan vad synd för att det började bli riktigt feta vågor med stora väggar innan det försvann....men man fick en liten smak på hur bra det kan bli i norrland ..........nästan men inte riktigt..
Peace från DA RATMAN

Logga in för att svara
#107485 Svar: Nästan men inte riktigt! 11 år, 5 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Le Rat, jag såg på webkameran (den jag installerat i hemlighet och ni vet inte var den e) hur ni lekte i vågorna. Och du vet att vi i bukten har rattar med vilka vi kan styra vind & svall. Så det måste varit när jag mixtrade med den ena för att fixa ännu bättre vågor åt er som det blev fel. Sorry...

Logga in för att svara
#107567 Svar: Nästan men inte riktigt! 11 år, 5 månader sen Stoke: 28

Jimmy.S
graphgraph

Helt klart länge sen man kände sån styrka i havet!! Och tuuuuub!!!
Esta, inga fel nästa gång......please.

Undrar hur stormen levererade på olika ställen.....

Logga in för att svara
#107570 Svar: Nästan men inte riktigt! 11 år, 5 månader sen Stoke: 0

pesone
graphgraph

västkusten hade högt vatten. några spots blev lidande

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!