Facebook data

1
Tips, surfkompisar och tak över huvudet sökes
#106169 Tips, surfkompisar och tak över huvudet sökes 11 år, 11 månader sen Stoke: 1

elinet
graphgraph

I Biarritz under juli månad....

Hej surfers!

Jag söker tips och allra helst surfkompisar/nån att dela boende med i Biarritz med omnejd under sommaren! Jag tänkte fortsätta utveckla min surfing och även min halvdana franska, å vart gör man det allra bäst om inte i fina Biarritz!

Min plan att försöka spendera åtminstone tre veckor av sommaren där med start tidigast 1 juli, hur det ska gå till vet jag inte riktigt ännu . Men jag tänker att det säkert finns en och annan av er här som har erfarenhet av detta i bagaget och vill dela med er av lite tips; kanske på vettiga boenden och/eller personer som har liknande planer!

// Elin

Logga in för att svara
#106171 Svar: Tips, surfkompisar och tak över huvudet sökes 11 år, 11 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Logga in för att svara
#106536 Svar: Tips, surfkompisar och tak över huvudet sökes 11 år, 9 månader sen Stoke: 0

rehnborg
graphgraph

Jag har liknande planer, men jag kan bara stanna ca en vecka från fredag den 28 juni. Jag är lika ny på Biarritz, därför kan det vara kul att vara fler! Kommer du/ni åka?

/Oscar

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!