Facebook data

1
Dags att paddla ut i svenskt vatten!
#106150 Dags att paddla ut i svenskt vatten! 11 år, 11 månader sen Stoke: 1

Mikee
graphgraph

Tjenare Surfsverige!

2010 drog jag till Australien för att spendera ett år där. Fastnade direkt för surfing och varit såld på de sen dag 1. Slutade med att jag efter Australien rörde mig vidare till Nya Zeeland och blev kvar där i ett år med.
När jag kom hem föra sommarn så undersökte jag om de fanns surfmöjligheter i Sverige men jag var ganska tillfredsställd vid de laget så de blev aldrig av...MEN NU SKA BRÄDAN FRAM!
Är bosatt i Eskilstuna så antar att Torö är de närmaste surf jag kommer.

Nu undrar jag hur ofta funkar surfet och vilka sidor rekommenderar ni att kolla förhållanden på?
Finns de några andra bryt än Torö i trakterna runt stockholm?

Söker lite allmän info om surf i Sverige helt enkelt.

Tacksam för alla svar.
Micke

Logga in för att svara
#106158 Svar: Dags att paddla ut i svenskt vatten! 11 år, 11 månader sen Stoke: 1

calbin
graphgraph

Logga in för att svara
#106164 Svar: Dags att paddla ut i svenskt vatten! 11 år, 11 månader sen Stoke: 2

månsstomvall
graphgraph

Tjena micke.

Jag bor också i E-tuna och surfar så mycket det bara går hemma i Sverige. Torö är närmast men finns några andra alternativ, jag hjälper gärna till men för tillfället så är jag en månad i Indo och fångar varma vågor, kommer hem 1 juni. 0763560645 är mitt nummer släng iväg ett sms, så hör jag av mig när jag kommer hem.

hade gott/Måns

Logga in för att svara
#106168 Svar: Dags att paddla ut i svenskt vatten! 11 år, 11 månader sen Stoke: 1

Mikee
graphgraph

Stor tack Calle!

Vilka förhållanden vill man ha för Torö?
Är helt hjärntvättad sen AUS med offshore vind, långa swell perioder..osv! Antar att de är jävligt annorlunda här...

Grymt Måns, ser fram emot att dela några vågor!
Klämmer iväg ett mess så hörs vi om några veckor. Inte alls avis!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!