Facebook data

1
Biarritz i sommar ?!
#105910 Biarritz i sommar ?! 12 år sen Stoke: 0

Burmaanna
graphgraph

Några sköna snubbar eller tjejer som ska till Biarritz i sommar och inte har något emot lite extra rese sällskap ?

Logga in för att svara
#105915 Svar: Biarritz i sommar ?! 12 år sen Stoke: 1

Gr8L8keSurfer
graphgraph

just got back from there last week it was amazing! if you havent sorted out a place to stay Surf Hostel Biarritz is a great place not to far from the airport and the beach. it includes surfboards bikes and breakfast. Im leaving for Australia middle of June but would be down if you planning on going before that. Have fun, surf plenty.

Ändrat av Gr8L8keSurfer
Logga in för att svara
#106166 Svar: Biarritz i sommar ?! 11 år, 11 månader sen Stoke: 1

elinet
graphgraph

Hej! Jag planerar att vara i Biarritz hela juli, har dock varken surfpolare eller boende, haha! När har du tänkt dra? Har du koll på vettiga boendemöjligheter?

// Elin

Logga in för att svara
#106177 Svar: Biarritz i sommar ?! 11 år, 11 månader sen Stoke: 0

Jussi
graphgraph

Hej! Jag har också tänkt på Biarritz någon vecka i juli. Dock är jag helt nybörjare, alltså aldrig surfa tidigare och tänkte höra om någon annan också vill lära sig i sommar. Hur är det för er, har ni surfat tidigare?

/Josefin

Logga in för att svara
#106535 Svar: Biarritz i sommar ?! 11 år, 9 månader sen Stoke: 0

rehnborg
graphgraph

Hej. Jag pendlar lite mellan Peniche och Biarritz/San Sebastian med avresa nu på fredag (23/6). Jag hade gärna träffats där nere, det är första gången jag åker dit Jag har surfat lite sen innan men är långt ifrån fullärd och vill lära mig mer! Kommer ni vara där nere?

/Oscar

Logga in för att svara
#106540 Svar: Biarritz i sommar ?! 11 år, 9 månader sen Stoke: 2

ollie
graphgraph

Tjena!

Jag och två polare kommer bila runt i Frankrike i mitten av Juli. Vi kommer tälta så mycket som möjligt. Hade varit schysst om man kunde få lite tips.. Någon som gjort någon liknade resa tidigare? Alla vi är mer eller mindre nybörjare, så någon som vet något schysst ställe där man både kan campa och hitta bra nybörjarsurf? Givetvis kommer vi besöka Biarritz under resan. Men hade varit gött med ett ställe där man kan kombinera surf, camp och lägereldsgitarr hoppas vi ses i sommar!

Tack på förhand! Cheers

Logga in för att svara
#106546 Svar: Biarritz i sommar ?! 11 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

I skogarna runt Hossegor brukade man kunna smacka upp tält lite varstans. Vet inte hur det är nu för tiden. Någon som vet?

Logga in för att svara
#106563 Svar: Biarritz i sommar ?! 11 år, 9 månader sen Stoke: 0

Ingolf
graphgraph

Någon som kör mot sydligare breddgrader runt 11-13/8 alternativt 17-18/8?

Logga in för att svara
#106700 Svar: Biarritz i sommar ?! 11 år, 9 månader sen Stoke: 0

stinsen
graphgraph

Söker resesällskap till Biarritz i slutet av juli/början på Augusti. Alltid velat lära mig surfa och det här är sommaren det smäller! Hade tänkt ta en flygstol ner och boka en vecka på Friendsofalohas surfcamp till en början.
Skicka ett mail om du är intresseard eller lägg till mig på fb så pratar vi mer stina.i.persson@gmail.com

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!