Facebook data

1
waste of time!!! och surfkläder
#10433 waste of time!!! och surfkläder 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Det största tids slöseriet som finns är att inte surfa.
Såg en t-shirt en gång: surf your life away
Inte helt rätt tycker jag. Istället borde det heta: catch life - catch a wave.
För er som håller på i surfklädes branshen har jag ett par riktigt grymma slogans med både text och figur. avtal+procent alt. fast pris=deal
Förresten, upphovsrättens skydd är direktverkande och gäller utan registrering. Om någon vill använda "catch life - catch a wave "som en slogan på ett klistermärke eller klädesplagg bör denne således kontakta mig innan.

Logga in för att svara
#10436 Svar: waste of time!!! och surfkläder 18 år, 1 månad sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Ok?

Logga in för att svara
#10440 Svar: waste of time!!! och surfkläder 18 år, 1 månad sen  

WaveyGravey

Sorry to dis your idea Dude, but I've had "Catch a life - catch a wave" tatooed on my ass since1974 .......

Logga in för att svara
#10442 Svar: waste of time!!! och surfkläder 18 år, 1 månad sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Ha Ha Ha...

Logga in för att svara
#10447 Svar: waste of time!!! och surfkläder 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Ok Gravey. Tyvärr räcker inte ditt uttalande som bevis. Om du menar allvar och alltså hävdar att du är upphovsman ber jag dig styrka detta med ett foto. Självklart endast om någon börjar använda sloganen. Om du ändå vill tvista oss emellan bör du skicka ett foto till mitt juridiska ombud, innan jag säljer sloganen till Billabong om ingen svensk är intresserad.

Logga in för att svara
#10453 Svar: waste of time!!! och surfkläder 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Hahaha, fantastiskt kul med en upphovsrättslig diskussion! Och hur hade du Sverre tänkt att bevisa att du äger rättigheten till sloganen och inte själv gör dig skyldig till intrång?

hahaha, vinter är fantastiskt!

Logga in för att svara
#10462 Svar: waste of time!!! och surfkläder 18 år, 1 månad sen  

WaveyGravey

Belive me dude, as soon as I find some woman who will volutarilly take a photo of my sorry ass you'll be the first one to recieve a FREE complimentary, signed by me, myself copy thereof as proof . (Do you really think I'de bullshit you on such a serious matter? I'm offended at the mear insunuation) BTW, you're gunna need a big fat court order in order to see the real thing "in action" or one helluva lot of cash - your preference or prefered method depending on your personal "tastes" ....

Logga in för att svara
#10465 Svar: waste of time!!! och surfkläder 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Ok, I first thought it was a to serious subject to joke about as well, but I didnt know about you. Well I might not trying to sell this slogan, but if anyone is taking it, I will be the first to claim my right. And then I am afraid to win you have to show your ass to the court. Anyway I have more good ones with a figure into it. More unic and easier to prove copyrigjht to.

Logga in för att svara
#85178 Svar: waste of time!!! och surfkläder 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

sverre skrev:
Det största tidsslöseriet som finns är att inte surfa.

Bland det första och definitivt det smartaste Sverre sagt här på forumet.

Ändrat av Willy
Logga in för att svara
#85205 Svar: waste of time!!! och surfkläder 14 år, 11 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Sverre! Här har du chansen att designa din egen T-shirt. får hoppas du ser detta innan du lämnar surfsverige då

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!