Facebook data

1
Bali november-januari 2012 sällskap?
#104198 Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 2

VplusE
graphgraph

Hejsan! Åker den 18 november till bali stannar till mitten på januari. Någon som är där under den (våta)perioden?

Peace!

Logga in för att svara
#104232 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 0

Creavil
graphgraph

tjena, åker med min tjej den 13 nov och stannar i en månad. vart hade du tänkt att bo?

Logga in för att svara
#104233 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 2

VplusE
graphgraph

Tja! Jag har inte bestämt var jag ska bo, kommer förmodligen att byta en del,
men jag har kollat lite på padang. Ni då?

Logga in för att svara
#104237 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 3

mjersen
graphgraph

jag landar den 10e nov stannar till 28e kommer ha kuta som utgångspunkt!

Logga in för att svara
#104269 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 0

Creavil
graphgraph

mjersen skrev:
jag landar den 10e nov stannar till 28e kommer ha kuta som utgångspunkt!

kommer också att ha kuta som utgångspunkt sen drar vi nog österut ,mot sanur.

verkar ju va en del svenskar som ska ner. man kanske skulle göra en svennebannan träff där nere

Logga in för att svara
#104275 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 2

VplusE
graphgraph

Kul guys!
Ni som surfat indo, räcker typ en rashguard eller kan man med fördel köra dräkt?

Logga in för att svara
#104276 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Dräkt?

Logga in för att svara
#104279 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Räkna med 30+ i vattnet.. men du vill ha en rash som solskydd i början iaf. Men absolut ingen dräkt!

Logga in för att svara
#104282 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Adamski kommer att vara där från 12/11 och hade gärna hängt en kväll eller två. Men det är bäst att ni kysser min hand eftersom jag är senior BOS och kräver respekt. I övrigt låter det som en bra idé. Och som svar för rushguard eller inte, ha en de först dagarna så du inte får utslag, sen kan du köra som gud skapade dig om du vill. Är du från Stockholm är kanske utslagen mindre viktiga, du vill se rätt ut från början, eftersom stockholmare generellt är mer stil än soul så är det nog viktigare att du väljer rätt stil och ser så surf ut från början. Pressa sol i några dagar så att du känner dig snygg stockholmare. Sist jag var där i 3 månader analyserade jag detta. Stockholmare skapar sig en solbränna och deras redan matchande blonda hår gör att de ser surf ut (även när de inte kan surfa). Gör vad som passa dig. Vill du gardera dig att allt blir rätt, flytta till göteborg. "Be cool and stay on moon"

Logga in för att svara
#104287 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 2

VplusE
graphgraph

Tack för upplysningarna!
Och till skid-adam jag kör renfäll, cykelhjälm och eventuellt en flådd same (som rashguard)
Som du ser har min stil lite mer "norrlandssoul" analysera det

Logga in för att svara
#104412 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 4

ninch
graphgraph

Är också däromkring i dec-jan och möter ev gärna upp några dar

Logga in för att svara
#104440 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

adamski skrev:
Adamski kommer att vara där från 12/11 och hade gärna hängt en kväll eller två. Men det är bäst att ni kysser min hand eftersom jag är senior BOS och kräver respekt. I övrigt låter det som en bra idé. Och som svar för rushguard eller inte, ha en de först dagarna så du inte får utslag, sen kan du köra som gud skapade dig om du vill. Är du från Stockholm är kanske utslagen mindre viktiga, du vill se rätt ut från början, eftersom stockholmare generellt är mer stil än soul så är det nog viktigare att du väljer rätt stil och ser så surf ut från början. Pressa sol i några dagar så att du känner dig snygg stockholmare. Sist jag var där i 3 månader analyserade jag detta. Stockholmare skapar sig en solbränna och deras redan matchande blonda hår gör att de ser surf ut (även när de inte kan surfa). Gör vad som passa dig. Vill du gardera dig att allt blir rätt, flytta till göteborg. "Be cool and stay on moon"

Haaahahahahhaaa! Du satte huvudet helt på spiken tycker jag, heheheheee...

Logga in för att svara
#104461 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 5 månader sen Stoke: 0

Creavil
graphgraph

Är på balian beach nu efter att jag har vilat upp mig efter
En jävligt oplanerad visdomstands operation. Rekomenderar starkt att komma hit
Bra vågor billigt och jäkligt skön atmosfär överhuvudtaget. Droppa ett mail i inboxen eller skriv här om ni har vägarna förbi

Logga in för att svara
#104530 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 2

VplusE
graphgraph

Tja creavil, jag är i balian! Har inte vågat mig ut bland vågorna men det kommer. Bärs?

Logga in för att svara
#104538 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 0

Creavil
graphgraph

VplusE skrev:
Tja creavil, jag är i balian! Har inte vågat mig ut bland vågorna men det kommer. Bärs?

Tjena, typiskt att jag drog i förrgår är för tillfället i munduk inne bland bergen
Men ska leta mig ut till westcoast snart igen, hur länge stannar du i balian?
Vågorna är rätt feta där nu kan jag tänka mig? Barrels?

Logga in för att svara
#104539 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 0

Creavil
graphgraph

VplusE skrev:

Tjena, typiskt att jag drog i förrgår är för tillfället i munduk inne bland bergen
Men ska leta mig ut till westcoast snart igen, hur länge stannar du i balian?
Vågorna är rätt feta där nu kan jag tänka mig? Barrels?

Logga in för att svara
#104555 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 2

VplusE
graphgraph

Åfan! Stannar kanske två veckor, har inte riktigt bestämt mig.
Ja vågorna är massiva!

Logga in för att svara
#104557 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

OUFFF!

Logga in för att svara
#104609 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 0

Creavil
graphgraph

Är tillbaka i balian igen! Set du en kille med långt brunt hår så säg hej

Logga in för att svara
#104614 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 3

mjersen
graphgraph

hemma nu efter 3veckors dagligt surf!!

Ändrat av mjersen
Logga in för att svara
#104642 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ser braaa ut !! Var?

Logga in för att svara
#104650 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 3

mjersen
graphgraph

bilden e från balangan! grymt ställe, snabba vågor men relativt snäll takeoff.
När det var som bäst fick man åk från klippan till vänster och till bildens högerkant! =)

Logga in för att svara
#104653 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Låter heeeeeeeeeeelt optimalt!!

Ändrat av Liinus
Logga in för att svara
#104664 Svar: Bali november-januari 2012 sällskap? 12 år, 4 månader sen Stoke: 3

mjersen
graphgraph

en liten kort edit från resan.. vimeo.com/54786312

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!