Facebook data

1
Problem med surfutrustning
#103884 Problem med surfutrustning 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

goransmith
graphgraph

Hej,

Jag studerar till produkutvecklingsingenjör och ska som examensarbete eventuellt utveckla någon typ av surfutrustning. Behöver dock först veta om det finns några problem med den utrustning som finns på marknaden idag och därför ett behov av något nytt och annorlunda.

Jag skulle gärna dra nytta av er kunskap om surfning och surfutrustning. Därför har jag tagit fram en kort enkät. Om ni vill får ni gärna hjälpa mig genom att fylla i den.

Tänkte att eventuella problem och idéer också kunde diskuteras i den här tråden.

Tack så mycket för hjälpen!

MVH Göran

Ändrat av goransmith
Logga in för att svara
#103885 Svar: Problem med surfutrustning 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

goransmith
graphgraph

Lyckades inte få med mitt inlägg så jag testar igen;

Hej,

Jag studerar till produkutvecklingsingenjör och ska som examensarbete eventuellt utveckla någon typ av surfutrustning. Behöver dock först veta om det finns några problem med den utrustning som finns på marknaden idag och därför ett behov av något nytt och annorlunda.

Jag skulle gärna dra nytta av er kunskap om surfning och surfutrustning. Därför har jag tagit fram en kort enkät (docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dGNERlUwYVFxUGRGMGNKOGZQQndzcFE6MQ). Om ni vill får ni gärna hjälpa mig genom att fylla i den.

Tänkte att eventuella problem och idéer också kunde diskuteras i den här tråden.

Tack så mycket för hjälpen!

MVH Göran

Logga in för att svara
#103886 Svar: Problem med surfutrustning 12 år, 6 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Kul inriktning! Hoppas du får några idéer efter din behovsinventering är klar som sen kan leda till grund för ditt examensarbete.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#103889 Svar: Problem med surfutrustning 12 år, 6 månader sen Stoke: 9

pennywize
graphgraph