Facebook data

1
Hamnade helt slumpmässigt på Torö idag 17/9
#103573 Hamnade helt slumpmässigt på Torö idag 17/9 12 år, 7 månader sen Stoke: 1

fotografen
graphgraph

med kameran och fel objektiv men i sådant väder får man ju styra till nån bild vetja, riktigt kul och tänker leta mig tillbak vid tillfälle och skjuta lite fräna surfbilder också

Ändrat av fotografen
Logga in för att svara
#103575 Svar: Hamnade helt slumpmässigt på Torö idag 17/9 12 år, 7 månader sen Stoke: 1

fotografen
graphgraph

Hmm min text och bild försvann tydligen trots flera försök, gidrigt....

Logga in för att svara
#103581 Svar: Hamnade helt slumpmässigt på Torö idag 17/9 12 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

lägg upp en bild per inlägg, max 500px breda. eller länka till dom på någon sida med bättre bilduppladdningsfunktion...

Logga in för att svara
#103582 Svar: Hamnade helt slumpmässigt på Torö idag 17/9 12 år, 7 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

va det du som kom i audin?

Logga in för att svara
#103583 Svar: Hamnade helt slumpmässigt på Torö idag 17/9 12 år, 7 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

fotografen skrev:

Med kameran och fel objektiv men i sådant väder får man ju styra till nån bild vetja, riktigt kul och tänker leta mig tillbak vid tillfälle och skjuta lite fräna surfbilder också

Jag såg på din fotohemsida att du lyckats fota flera bilder från Torö. Förkorta bildlänkarnas url eller filnamn så ska de kunna laddas upp här.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!