Facebook data

1
Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Mötesplats
#10312 Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Mötesplats 18 år, 2 månader sen  

LadyLove

Hej Alla Tjejer,

Vill bara tacka alla för fin respons !
Verkar som vi alla känner ungefär likadant, och en del av er skrev fantastiskt fina brev!

(Ursäkta om jag inte svarat alla, men jag hoppas det hinns med snart!)

NU FINNS DET EN MÖTESPLATS FÖR TJEJER !

Inget avancerat - men ett perfekt ställe att hooka upp med samåk till surf etc

Jag ska försöka lägga in alla redan ikväll så att ni i bästa fall kan ut o surfa i morgon

Om du är tjej och vill ta del av gemenskapen, klicka på min bild,så kommer ni till min profil, där klickar ni ¨skicka email¨. Då lägger jag in din email address så du kan träffa andra tjej surfare. Du blir säkert förvånad över att det finns surfande tjejer närmare än du tror...

Vi ses !

(Såg förresten att ngn nämnt detta initiativ på ett annat forum. Ni får gärna sprida vidare)

Logga in för att svara
#10313 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Möte 18 år, 2 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

får vi som är lite osäkra på vår sexualitet vara med? var finns forumet?

Logga in för att svara
#10316 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Mötesplats 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

Auer
graphgraph

......just det! och måste man vara tjej för att vilja träffa tjejsurfare? De flesta som surfar e ju ändå natural!
//Fet Gubbe, 42

Logga in för att svara
#10319 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Möte 18 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Annars går det jättebra för tjejer att skriva här i forumet. Här är alla välkomna, oavsett kön, läggning, religion, hudfärg, stance eller åkdon i vågorna!

Logga in för att svara
#10320 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Möte 18 år, 2 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Redax skrev:
Annars går det jättebra för tjejer att skriva här i forumet. Här är alla välkomna, oavsett kön, läggning, religion, hudfärg, stance eller åkdon i vågorna!

nej fy fan bort med goofys.

Logga in för att svara
#10329 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Möte 18 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Du har rätt. Inga goofyfooters här tack!

Logga in för att svara
#10339 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Mötesplats 18 år, 2 månader sen  

LadyLove

TJEJER:

Tack för era svar via mail och er feedback.

För att besvara några frågor: Det spelar naturligtvis ingen roll om du är goofy eller regular... Det spelar inte heller någon roll om du surfat kallt vatten tidigare, eller om du föredrar att hålla dig till att surfa varmt vatten. Det är helt ok. Genom att få kontakt med andra surfande tjejer kan du tex hitta någon att splitta kostnaden med för boende, bil osv oavsett om du planerar att surfa utomlands eller i Sverige.

Det här initiativet är egentligen ganska ogenomtänkt och spontant, och kommer direkt från hjärtat. Att skapa en setup där viljan att surfa övervinner alla hinder. Vi får hjälpas åt och forma vår mötesplats så att den passar oss. Skapa våra egna förutsättningar.

Senare ikväll kan vi alla ses och prata. Om du inte redan skickat email pga att du inte vill skapa ett id här kan du maila mig direkt på:

ladylove9@gmail.com

Logga in för att svara
#10346 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Möte 18 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Som sagt, Surfsverige.se som initiativ är genomtänkt men kommer även det direkt från hjärtat. Vi har hundratals surfande tjejer som medlemmar här på sidan och det vore tråkigt om ni känner att ni inte kan ta kontakt med varandra här. Det vore synd att förlora en sån vital del av våra medlemmar med en könsfördelad uppdelning. Hoppas de flesta av er väljer att stanna. Vi behöver er!

Logga in för att svara
#10347 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Mötesplats 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

Hannah
graphgraph

Man kan väl hänga på två forum Redax?

Logga in för att svara
#10369 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Möte 18 år, 2 månader sen  

LadyLove

@ Hannah: - Word ! (Det flesta killarna hänger väl på minst 2 forum redan för den delen...)

@Redax: - Darling, klart vi stannar! Vi behöver er också! Se det inte som konkurrens utan som komplement. Vi vill bara hitta tjej kompisar att surfa med. Ta en dag som denna, hur många tjejer lyckades ta sig ut till västkustsurfet ??? !

Logga in för att svara
#10374 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Möte 18 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Puss Ladylove!

Logga in för att svara
#10464 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Möte 18 år, 2 månader sen  

LadyLove

Logga in för att svara
#10467 Svar: Svenskt Surf Forum för Tjejer ! - Mötesplats 18 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Hej alla glada surfar tjejer!
Jag har ett ställe ni kan hänga på om ni vill. Har en husvagn i Frillesås. Kolla in den på min profil. Det är ett mysigt ställe och man kan sitta o prata eller tända en eld och festa också. Jag kan bjuda på öl, hemmabryggd, jättegod.
Ha de gott och hör av er om ni gillar idén!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!