Facebook data

1
longboard eller liknande samt bodyboard
#103011 longboard eller liknande samt bodyboard 12 år, 8 månader sen Stoke: 0

umebild.se
graphgraph

hej, vi är nya på detta ämne, men om det fins någon som vill sälja i umeå så kan ni höra av er, min son vill köpa bodyboard alternativ nybörjar bräda för tioåring.

är det skilnad mellan Circle one och Bugz bodybord i konstruktion vilken rekomenderar ni,
om man nu är skapad som jag stor och tung 198 cm 135 kg, vad ska jag leta efter för bräda att börja med.
tack för svar

Logga in för att svara
#103018 Svar: longboard eller liknande samt bodyboard 12 år, 8 månader sen Stoke: 18

erc
graphgraph

Tror inte det är så många här inne som bodyboardar. Så det förklarar nog bristen på svar.
Skulle rekomendera att skita i bodyboarden och köra på vanlig surf. Best att börja med något stort med bra flytkraft.
Kolla på surfers.se eller magicseaweed.com eller i surfmarknaden här inne om det finns något vettigt.
För dig är det nog något i 9 fots rangen som gäller

Lycka till

Logga in för att svara
#103074 Svar: longboard eller liknande samt bodyboard 12 år, 8 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Shark biscuit är ett bra sätt att vänja sig vara ute bland vågor IMHO . Det går dessutom snabbt att lära sig komma igång och funkar ofta bra (relativt surfbräda) i liten surf. Inte coolast i line up men högst wave count och mest stoke låter som en bra start på ett surfarliv för en 10åring

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!