Facebook data

1
Det här blir man alldeles glad av att se!!!
#102665 Det här blir man alldeles glad av att se!!! 12 år, 9 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Efter några timmars surfande när vi stod och fotade möttes vi av den här fantastiskt trevlige mannen som kom traskandes utmed stranden och bjöd alla frusna själar på kaffe.

Även utan kaffet är det något som gör mig varm i själen!

Fler sånna här människor är vad världen behöver!

TACK!!!

Logga in för att svara
#102666 Svar: Det här blir man alldeles glad av att se!!! 12 år, 9 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Logga in för att svara
#102669 Svar: Det här blir man alldeles glad av att se!!! 12 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Dagens hjälte!

Logga in för att svara
#102672 Svar: Det här blir man alldeles glad av att se!!! 12 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Självaste Kapten Haddock på Torö! Jo jag tackar !

Logga in för att svara
#102674 Svar: Det här blir man alldeles glad av att se!!! 12 år, 9 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

YEAH!

Logga in för att svara
#102676 Svar: Det här blir man alldeles glad av att se!!! 12 år, 9 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Liinus skrev:
Självaste Kapten Haddock på Torö! Jo jag tackar !

Tror Kapten Haddock hade bjudit på något helt annat än kaffe va?

Logga in för att svara
#102677 Svar: Det här blir man alldeles glad av att se!!! 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

Lillo
graphgraph

Ja helt o troligt.Jag tänkte att nu skulle det sitta fint med lite kaffe efter surfet och hel plöttsligt dyker denna mannen upp och bjuder alla på kaffe. Vem är han, en lokal?

Logga in för att svara
#102684 Svar: Det här blir man alldeles glad av att se!!! 12 år, 9 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Eller hur. Så gott som gott kaffe kan bli

Logga in för att svara
#102724 Svar: Det här blir man alldeles glad av att se!!! 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

-henke-
graphgraph

Underbart!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!