Facebook data

1
Var köpa FCS Fusion plugg snabbt å smidigt!!?
#102488 Var köpa FCS Fusion plugg snabbt å smidigt!!? 12 år, 9 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

För eller senare händer det! Jäkla stenar på Torö.....men..men...!

Någon som vet vart man snabbt kan beställa hem en FCS Fusion Centre Plug? Har Googlat lite.....men slutsålt där jag hittat dem.

*om någon hittar en Kelly 2.1 fena med fcs fäste inkl rätt mkt foam flytande runt bland stenarna på Torö. Så får ni oxå gärna höra av er. "Hittelön såklart"

Logga in för att svara
#102553 Svar: Var köpa FCS Fusion plugg snabbt å smidigt!!? 12 år, 9 månader sen Stoke: 2

svenne
graphgraph

Ber om ursäkt om det tolkas som reklam, men jag har sådana på lager.
www.boardcorner.se/material-1/material-2/fcs-pluggar-och-fenor-1.html

Ändrat av svenne
Logga in för att svara
#102564 Svar: Var köpa FCS Fusion plugg snabbt å smidigt!!? 12 år, 9 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Ser ut som den gamla pluggen. Har FCS fusion om du inte fått tag på det. Har ju lite lådor med surfprylar från när jag hade butik....

//Göran

Logga in för att svara
#102580 Svar: Var köpa FCS Fusion plugg snabbt å smidigt!!? 12 år, 9 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Tjena Göran å svenne!

Tiden har runnit iväg lite utan FCS plugg i sikte. Så nu får någon snubbe i Arugam Bay laga brädan istället.
Men tack för svar å visat intresse!

Logga in för att svara
#102581 Svar: Var köpa FCS Fusion plugg snabbt å smidigt!!? 12 år, 9 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Göran! Du har ingen Kelly 2.1 bakfena liggande någonstans i lådorna å skäms....hehe!?

Logga in för att svara
#102584 Svar: Var köpa FCS Fusion plugg snabbt å smidigt!!? 12 år, 9 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Gubbe ta med dig fusion pluggar till arugam bay!!! och suncure med..väldigt brgränsat utbud sist jag var där!

Logga in för att svara
#102592 Svar: Var köpa FCS Fusion plugg snabbt å smidigt!!? 12 år, 9 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Du kan fan ha rätt där Lars!

Ringer dig på måndag Göran. Tänkte att du kan få ha helg först. (fick nr av Latte)

Tjena!

Logga in för att svara
#102617 Svar: Var köpa FCS Fusion plugg snabbt å smidigt!!? 12 år, 9 månader sen Stoke: 2

svenne
graphgraph

Ah, snabbt svarat via mobilen. Såg nog faktiskt inte att det stod Fusion ens.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!