Facebook data

1
Tha Hoss
#102093 Tha Hoss 12 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Hej!

Eftersom jag har så bra fantasi och är lat av naturen och gärna inte åker till nya ställen och riskerar att se nya ställen ska jag även i år till Hossegor/Biarritz med omnejd! yeih!

Min kära väninna som jag ska bo hos är världens finaste på alla sätt, men hon har en nackdel: hon surfar inte! Så jag skulle bara vilja veta om någon här ska dit i år så kan man kanske byta kontaktuppgifter? Alltid kul med någon att surfa med och snacka surfarrövarhistorier med

Jag har säsongat i krokarna sju år på raken så jag känner till det som baksidan av min hand. Är ni i krokarna och vill ha en surfbud är jag inte svår! Sticker dit den 20 juni och är där till den 8 aug. Så om någon har vägarna förbi hör av er vettja! kan även ge en del värdefulla tips om området. Tjing!

E

Logga in för att svara
#102095 Svar: Tha Hoss 12 år, 10 månader sen Stoke: 8

tobbe
graphgraph

"Är ni i krokarna och vill ha en surfbrud är jag inte svår!"

E lite småsugen faktiskt, har alltid haft lite problem med det där lirkandet.

Ändrat av tobbe
Logga in för att svara
#102096 Svar: Tha Hoss 12 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

tobbe skrev:
"Är ni i krokarna och vill ha en surfbrud är jag inte svår!"

E lite småsugen faktiskt, har alltid haft lite problem med det där lirkandet.

Öhh? Vet inte vilket lirkande du menar men jag menar en surfkompis (surfBUD). Men om med lirkandet menas "surf i fina tuber i Les Estagnots" så kan du ju höra av dig!

E

Logga in för att svara
#102097 Svar: Tha Hoss 12 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hahaha... Fan vad GÖTT m så lång stay i Birra !! Enjoy !

Logga in för att svara
#102099 Svar: Tha Hoss 12 år, 10 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Dra till restaurangen Le Surfing i Hossegor. Där jobbar Pelle Blanco och ett stort softa gäng surfare.

Logga in för att svara
#102100 Svar: Tha Hoss 12 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Swingkid skrev:
Dra till restaurangen Le Surfing i Hossegor. Där jobbar Pelle Blanco och ett stort softa gäng surfare.

Haha Swingen det är ju jag Erika. Oh te lo digo en español? Soy yo erika y más de seguro que me voy a ver a Pelle y a los otros en Le surfing. Es más que por dos semanas o algo estoy sin nadie con quién salir a surfear pero seguro que salgo algun dia con Pelle y ellos en Estagnots si es que no estan ocupados trabajando.

Liinus ja visst är det härligt? fördelen med att jobba som lärare

Erika

Ändrat av GZaa
Logga in för att svara
#102102 Svar: Tha Hoss 12 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Mmm min mamma tyckte jag kanske borde satsat på läraryrket också.. Alltid ska man göra det svårt för sig !!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!