Facebook data

1
Otippad score!
#101737 Otippad score! 12 år, 12 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Löjligt stressig vecka med sjuka barn, en massa deadlines, hustru som har vernissage ikväll mm. Efter världens snabbaste middagslagning kunde jag i vart fall lämna hus och hem vid kvart över sju. Kändes rejält dumt att åka ner så sent när solnedgång är nånstans vid halv nio. I vattnet 20 över 8. Tre i line up. Smått men inte mikro och enstaka set som var riktigt fina i mediumsize. Nån kvart senare var jag ensam. Vinden helt borta och horisonten rosa under molnkanten. Seten kom sällan men fasen vad fina de var! Blev allt mörkare men nymånen och sista kvällsskymmingen gjorde att vågorna syntes rätt bra, alldeles silveriga, glasiga och bättre och bättre form. Surfade till strax före tio. Sista kvarten var det svårt att se, men setvågorna blev faktiskt större. Mina sista två var de största på hela dagen. Välformade högrar och vänstras i medium Torö är inte fy skam! Nästan totalplatt mellan setten och riktigt riktigt trevligt. Där satt jag ensam i halvmörkret och njöt av månen, vågorna och fick en och annan riktigt riktigt goding. Var höll ni hus? Ses nästa knöl!

/JB

Logga in för att svara
#101738 Svar: Otippad score! 12 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Logga in för att svara
#101739 Svar: Otippad score! 12 år, 12 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

grattis!

Logga in för att svara
#101742 Svar: Otippad score! 12 år, 12 månader sen Stoke: 8

tobbe
graphgraph

Lite väl entusiastiskt, var rätt dåligt enligt mig. Sitta o vänta i 5 min för att få en våg som var ok. nja.

Logga in för att svara
#101746 Svar: Otippad score! 12 år, 12 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#101748 Svar: Otippad score! 12 år, 12 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

tobbe skrev:
Lite väl entusiastiskt, var rätt dåligt enligt mig. Sitta o vänta i 5 min för att få en våg som var ok. nja.

Tobbe glädjedödare, fasen att du skulle punktera mitt ljug med ett realistiskt omdöme

Nejrå, visserligen ÄR jag entusiastisk men det blev det bättre och bättre, troligen för att vinden la sig fullständigt. Inte så konstigt att vågorna blev bättre, men att de också blev större är kanske lite mer skumt. Att vänta lite mellan setten tycker jag bara är skönt, särskilt under en vacker måne i silverfärgat glasigt vatten. Du skulle hängt kvar en timme till!

/JB

Logga in för att svara
#101750 Svar: Otippad score! 12 år, 12 månader sen Stoke: 11

carlos
graphgraph

Lysande och inspirerande Jesper, du fick oss att idag panikskippa jobbet och chansköra på dagens eftermiddagsprognos, det kanske inte blev årets session men skönt med vatten under brädan i alla fall.
Två saker:
1. hade det inte blivit lite varmare i vattnet?
2. Jesper, att surfa själv och på natten - aja baja
i alla fall - STOKE tilll dig

Logga in för att svara
#101756 Svar: Otippad score! 12 år, 11 månader sen Stoke: 7

Wrane
graphgraph

Fan vad rätt Jesper! Det är ju känslan som räknas. Var glad att du kände som du gjorde istället för att känna sådär som tobbe verkade känna. Förväntar man sig för mycket, blir det nog oftast besvikelse som resultat. Att åka till Torö förutsättningslöst är grejen för mer STOKE!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!