Det er topp - har vært i Krui-området to årn på rad i juli/august. Mange ganske store swell.
Kvaliteten er det ikke noe å si på - indo i et nøtteskall, men litt mer folk enn hva jeg hadde ventet meg . I all fall ujung bocur og Krui.
Popper opp fler camps der for hvert år - og i fjor hadde man i tillegg noen slags utendørs party med gogo-dansere
Å si at ujung bocur er en dyptvannsbølge er nok å ta litt i , den holder veldig stort swell og når den bryter langt ut så er det litt mer vann mellom deg og revet åpenbart. Men genrelt syns jeg den ofte er litt vanskelig , små marginer på swell-retningten som gir ganske mage seksjoner . Uluwatu er en bedre bølge syns jeg.
Venstrebølgen i krui kan bli perfekt om det er stort , like så beachbreaket Mandiri .
Noen som surfer Way Jumbu , men som oftest ikke uten kutt , kjekt med hjelm. som jacob skriver , er den fryktelig tung , og bryter netsen på tørt rev .
jennys og jimmys litt lenger nord er helt topp .Gidder du å lete litt så kan du finne en hel masse for deg selv dog .
Ta en tur , sterkt å anbefale ..
/ E