Facebook data

1
Nya brädan klar. Innovationer!
#101244 Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Logga in för att svara
#101245 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Logga in för att svara
#101246 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Innovativt som fan eller är det krångel med få in bilderna. En osynlig bräda ?

Logga in för att svara
#101247 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

fugusports

Testa och lägg upp bilden i din blogg via din profil om du orkar, bildlänken funkar där. Bara att kopiera den länken som finns här i tråden och visa den där istället så att bilderna blir synliga. Här är det mest osynliga bilder som visas p.g.a någe datafel. Bildlänken syns när du klickar på citera på dina egna inlägg. Jag har sett att det är två brädor varav en av dem har svarta handavtryck när jag gjorde ett test.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#101248 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Innovationen har swallowtail för er som inte kan se bilden med surfbrädorna.

Logga in för att svara
#101250 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Tack för tipset IST nu fick jag syn på bilderna också.. Såg trevligt ut

Var det konkava däcket som du lagt till?

Ändrat av ErikG
Logga in för att svara
#101253 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Testar att skriva nått!?

Logga in för att svara
#101254 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Provar denna väg istället då, kanske går att citera!?IST skrev:
fugusports

Testa och lägg upp bilden i din blogg via din profil om du orkar, bildlänken funkar där. Bara att kopiera den länken som finns här i tråden och visa den där istället så att bilderna blir synliga. Här är det mest osynliga bilder som visas p.g.a någe datafel. Bildlänken syns när du klickar på citera på dina egna inlägg. Jag har sett att det är två brädor varav en av dem har svarta handavtryck när jag gjorde ett test.

Logga in för att svara
#101255 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Bild då?

Logga in för att svara
#101256 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Enda jäv... sättet att få in bilderna och skriva nått är genom att citera!
Brädan blev klar igår och är en kopia av KS Semipro 6,0. Skillnaden ligger i däcket som är konkavt likt en skateboard samt lite extra förhöjningar precis där man sätter händerna vid take off. Ideén fick jag i Norge när min onda rygg tillsammans med mycket gummi och tjocka skor hade svårt med att få till perfekta take offs. Funderade ett tag och provade lägga händerna på två reglar och köra lite torra pop ups. Det blir betydligt enklare när man får några extra cm i mån för framfoten. Så nu väntar man bara på lite vågor så man får testa pärlan.

Logga in för att svara
#101257 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

fugusports skrev:
[quote]Enda jäv... sättet att få in bilderna och skriva nått är genom att citera!
Brädan blev klar igår och är en kopia av KS Semipro 6,0. Skillnaden ligger i däcket som är konkavt likt en skateboard samt lite extra förhöjningar precis där man sätter händerna vid take off. Ideén fick jag i Norge när min onda rygg tillsammans med mycket gummi och tjocka skor hade svårt med att få till perfekta take offs. Funderade ett tag och provade lägga händerna på två reglar och köra lite torra pop ups. Det blir betydligt enklare när man får några extra cm i mån för framfoten. Så nu väntar man bara på lite vågor så man får testa pärlan.

Logga in för att svara
#101258 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Logga in för att svara
#101259 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

fugusports skrev:

Logga in för att svara
#101260 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

fugusports skrev:
fugusports skrev:

Mycket intressant med nya typer av brädor.
Det där med citeringen och bildlänken menade jag så här surfsverige.se/index.php/surfprofil/userprofile/IST?tab=getprofilebookblogtab
Jag tar bort det så fort det har kommit in på din ssblogg.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#101281 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

IST skrev:
fugusports skrev:
fugusports skrev:

Mycket intressant med nya typer av brädor.
Det där med citeringen och bildlänken menade jag så här surfsverige.se/index.php/surfprofil/userprofile/IST?tab=getprofilebookblogtab
Jag tar bort det så fort det har kommit in på din ssblogg.

Nu funkar inte länken längre eftersom att bildvisningen är över för denna gång så ingen idé att klicka på den längre.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#101290 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: 17

surfineurope
graphgraph

Snygg bräda! Skulle vara kul med lite fler bilder. (Tips till Redax: använd php-funktionen imagecopyresampled() för att skala om bilderna automatiskt så att vi slipper det här krånglet...)

/Jonas

Logga in för att svara
#101292 Svar: Nya brädan klar. Innovationer! 13 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#101293 bild 13 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons