Facebook data

1
Skifta surfbräda från stor till liten på våg
#101025 Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Blev lite överraskad när jag såg från 4:27 till och med 4:48 då en surfdam paddlade ut med två surfbrädor varav den långa brädan fångade hon vågen med och sen hoppade till den mindre direkt efteråt. Är det någon som har testat något liknande?

Logga in för att svara
#101030 Svar: Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

a. Eller om det är innan eller efter har jag ingen aning om - vad det nu skulle spela för roll.

Men - vad vill du ha sagt?

Ändrat av shark_feeder
Logga in för att svara
#101031 Svar: Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Tänkte mer om någon härifrån Surfsverige testat det, jag blev nämligen sugen att pröva någon gång, senare. Vill ju veta om någon annan redan lyckats med bedriften.

Logga in för att svara
#101032 Svar: Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

E väl bara att prova? Eller vill du inte om du inte blir först på surfsverige?

Logga in för att svara
#101033 Svar: Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

shark_feeder skrev:
E väl bara att prova? Eller vill du inte om du inte blir först på surfsverige? Handlar inte om att vara först. Vill bara veta om någon lyckats eller försökt lyckas inget mer med det. Tycker det är intressant att ta del av andras erfarenhet när det gäller sånt som jag själv inte har en uppfattning om ännu. Om jag inte tyckte det skulle jag ens inte ha frågat.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#101034 Svar: Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

mycket häftigare hade man skiftat surfbräda från liten till stor på våg

Ändrat av SharkBoy
Logga in för att svara
#101035 Svar: Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Näe, du tog ju bort ditt kreativa inlägg sharkboy.

Logga in för att svara
#101037 Svar: Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Skifta fran boggie board till SUP hade vart fetast...

Logga in för att svara
#101038 Svar: Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Andiss skrev:
Skifta fran boggie board till SUP hade vart fetast...

Menar du en sån här?

Logga in för att svara
#101042 Svar: Skifta surfbräda från stor till liten på våg 13 år, 1 månad sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Givetvis

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!