Facebook data

1
Denga Surfboards... Någon som har erfarenhet?
#100672 Denga Surfboards... Någon som har erfarenhet? 13 år, 2 månader sen Stoke: 18

erc
graphgraph

Hej,

Åker kanske till CR snart, och funderar på att beställa en custom från Denga Surfboards i Santa Teresa. Är det någon här inne som har några erfarenheter av deras brädor?

/Eric

Logga in för att svara
#100682 Svar: Denga Surfboards... Någon som har erfarenhet? 13 år, 2 månader sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Linda har en, hon gjorde en kopia av min pumpkin där för några år sen. Tror att det var hyfsad bra mellanamerikansk kvalitet... hör me henne!

Logga in för att svara
#100695 Svar: Denga Surfboards... Någon som har erfarenhet? 13 år, 2 månader sen Stoke: 3

arnet
graphgraph

Jag köpte en denga 6"0 quad fish förra julen och jag diggar den hårt . I jämförelse med min gamla rrd fish med samma mått så flöt den som en kork och går som ett skållat troll. Billig custom bräda och hög kvalle enligt mina mått. Nu har den fått smaka på mölles stenar och har fått lite kärleksbett men jag rekommenderar varmt.

Logga in för att svara
#100696 Svar: Denga Surfboards... Någon som har erfarenhet? 13 år, 2 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Haha går som ett skållat troll

Jag har en Denga och kan också varmt rekomendera den! Vad jag inte rekomenderar är att be Denga (Dennis) att rita på den eller göra mönster. Han är en toppshaper men kan inte rita!

Bland det roligaste jag varit med om var när han skulle rita en uggla på en kompis bräda och när vi gick dit så såg ugglan ut som om den gått på afetamin i en vecka stora stirrande ögon och så hade han på kuppen ritat en massa svampar och psykadeliska mönster runt ugglan haha skrattar än idag när jag tänker på kompisens blick när hon såg knarkarugglan haha...

Anyways, ja köp köp! Och billigt var det 200 dollares för bräda med fenor och allt och helt gjort efter mina mått och önskemål! Muy bién!

Logga in för att svara
#100700 Svar: Denga Surfboards... Någon som har erfarenhet? 13 år, 2 månader sen Stoke: 18

erc
graphgraph

Gött, tack för svaren. Det ser ut att bli en, han tar 390 USD för en vilket är råbilligt, och han verkar använda bra blanks så det ska nog bli bra.
Då ska man bara klura ut vilken shape och storlek man ska ha då...

Fridens

Logga in för att svara
#100701 Svar: Denga Surfboards... Någon som har erfarenhet? 13 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

jag tycker du ska supporta en lokal shaper, som han den Zachrisson killen

Logga in för att svara
#100715 Svar: Denga Surfboards... Någon som har erfarenhet? 13 år, 2 månader sen Stoke: 18

erc
graphgraph

Ja, men det kötthuvuet shapar ju alltid railsen för tjocka... gubben vet inte vad han gör...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!