Facebook data

1
Agadir Airport imorn
#100163 Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Anyone need a ride to Tagazought tomorrow?
Så här ser jag ut och finns utanför och väntar för Lotta eller andra som ska med - har egen bil ...

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#100165 Svar: Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: 1

Kalleknekt
graphgraph

När ska du tillbaka till swe? Glömde min kamera på Dfrost campet i Tagazought för nåra veckor sen... Något som går att lösa tror du? bor i sthlm..

Logga in för att svara
#100166 Svar: Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Om du ser den här mannen ring polisen

Logga in för att svara
#100167 Svar: Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Kalleknekt skrev:
När ska du tillbaka till swe? Glömde min kamera på Dfrost campet i Tagazought för nåra veckor sen... Något som går att lösa tror du? bor i sthlm.. Sambon ska åter om ca. 4 veckor. Vi bor inte I stockholm men det kanske går att lösa ändå genom vänner och bekant som resar emellan .. mer info?

Logga in för att svara
#100168 Svar: Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Tyreso_soulsurfer skrev:
Om du ser den här mannen ring polisen varför tror du att jag befinner mig i Maroko??

Film idé ... tänk Easy Rider men med några surfande Europear i Maroko ... trailer kommer snart!!!

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#100169 Svar: Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: 9

pennywize
graphgraph

Kalleknekt skrev:
När ska du tillbaka till swe? Glömde min kamera på Dfrost campet i Tagazought för nåra veckor sen... Något som går att lösa tror du? bor i sthlm..

Jag ska annars till Taghazout i februari. Ska inte slagga hos Dfrost denna gång men kanske kan kika in där och hämta kameran. Bor i Sthlm.. Btw när var du där?

Logga in för att svara
#100170 Svar: Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: 1

Kalleknekt
graphgraph

Tack gazz, men verkar ju gå med pennywiz från sthlm.
Nice pennywize. Det är en liten väska (sån man sätter fast på en stor backpackväska) med i princip bara kamera i, fickkamera. Maila mig ditt namn så ber jag Dfrost approva dig som hämtare=)
Var där sista veckan i november, hade lite oflyt med timingen, veckan innan var tydligen brutalt mkt bättre. Men det var helt ok. Första gången i Marocko för mig, men definitivt inte sista! Kan bli en påskresa...
När drar du? Har du surfat på Väddö btw??

Logga in för att svara
#100186 Svar: Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: 9

pennywize
graphgraph

Kalleknekt skrev:
Tack gazz, men verkar ju gå med pennywiz från sthlm.
Nice pennywize. Det är en liten väska (sån man sätter fast på en stor backpackväska) med i princip bara kamera i, fickkamera. Maila mig ditt namn så ber jag Dfrost approva dig som hämtare=)
Var där sista veckan i november, hade lite oflyt med timingen, veckan innan var tydligen brutalt mkt bättre. Men det var helt ok. Första gången i Marocko för mig, men definitivt inte sista! Kan bli en påskresa...
När drar du? Har du surfat på Väddö btw??

Haha vafan är du en av dom tre svenskarna som jag va där med då? Jag va ju också där under den tiden.. En värmlänning, en 08a, sen var det en influgen från götet.. Minns inte va ni hette men jag va den enda 'svensken' där förutom er!

Logga in för att svara
#100219 Svar: Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: 1

Kalleknekt
graphgraph

hahaha är det Andersson jag talar med!?

Logga in för att svara
#100231 Svar: Agadir Airport imorn 13 år, 3 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Ajajaj en dag för sent... Redan hemma! Hoppas att du hade det bra i Taghazout

Ändrat av Hea
Logga in för att svara