Facebook data

1
Mexico.
#100003 Mexico. 13 år, 3 månader sen Stoke: 1

fidde_73
graphgraph

Hej.
Hade tänkt åka några veckor till Mexico i september.
Vore fint om någon kunde ge lite tips på vart man ska för att få bra surf (surf för både nybörjade och något mer avancerad) och chill inhemsk kännsla.

Mvh Fredrik.

Logga in för att svara
#100017 Svar: Mexico. 13 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

the whole west coast has waves
min favo

Logga in för att svara
#100027 Svar: Mexico. 13 år, 3 månader sen Stoke: 0

bzzup
graphgraph

Jag ska till gulfen någon som vet hur de är där i mars?

Logga in för att svara
#100032 Svar: Mexico. 13 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

både kusterna ha vågorna, väldigt stor variation i kusten och både kust linjor är rätt stora.
det finns sjukt mycket info runt omkring på nätet surfline, wannasurf osv.

jag åkte från Sayulita till Acupulco över en 5 veckors period. Vi bestämde att bara leta själva, stannade givetvis på ett par kände ställen, men vi hittade alltid en bryt någonstans och 80% av tiden var vi för oss själva. Finns väldigt många schyssta byar, jag höll mig dock ifrån alla turist ställen så mycket det gick.

Logga in för att svara
#100046 Svar: Mexico. 13 år, 3 månader sen Stoke: 0

bzzup
graphgraph

ok!! ja ska till playa del carmen 2 veckor å de ser ju ut att finnas lite men ja undrar ju om de e värt att ta med brädan eller hyra? de e de ju alltid värt att ta med den de vet ja men de kostar ändå 1500=) vi ska ditt på charter så man vill ju inte åka runt för mycket med tanke på att allt är och finns på hotellet mat å sånt. som sagt jag är där i mars/april. tack SharkBoy

Logga in för att svara
#100066 Svar: Mexico. 13 år, 3 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

inte värt att ta med brädan enligt mig. varit där några gånger och skulle inte få för mig att jaga vågor där. om du har dykcert, missa inte grottdykningen för guds skull!

nä, det är klart. har man åkt runt halva jordklotet till ett exotiskt land vill man inte komma alltför långt bort från hotellets pool och buffé.

Logga in för att svara
#100068 Svar: Mexico. 13 år, 3 månader sen Stoke: 0

bzzup
graphgraph

tack så mycket rackarn!! de va de jag ville veta=) även om ja hade velat ha vågor! nee jag har ju inte de synd för de verkar JÄVLIGT coolt att dyka i gottor!!! nee inte när buffèn är betald å klar!! blir att ligga på beachen istället=)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!